فروش ویژه درب و پنجره دوجداره ویستابست در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش ویژه درب و پنجره دوجداره ویستابست در قم
یک شنبه 13 آذر 1401 ساعت 22:35 | بازدید : 75 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش ویژه درب و پنجره دوجداره ویستابست در قم

مقایسه پنجره upvc ویستابست با پنجره upvc وینتک:
اگر بخواهیم خیلی ساده این دو نوع برند از پروفیل upvc را با هم مقایسه کنیم و وارد مسائل فنی نشویم می توانیم این را بگوییم که هر کدام از این برند ها در نقاطی نسبت به هم برتری و ضعف دارند و با توجه به نوع استفاده ما و نوع نیاز ما ، یکی بر دیگری ترجیح داده می شود. اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در این است که پروفیل upvc تنها یک متریال اولیه جهت تولید پنجره دوجداره می باشد .

یکی از اصلی ترین مواد اولیه جهت ساخت پنجره دوجداره می باشد و نکته مهم در این است که تولید کننده پنجره دوجداره نقش بسیار مهمی در این بین دارد و ممکن است یک تولید کننده پروفیل upvc ویستابست را طوری در تولید پنجره دوجداره استفاده کند و پنجره را طوری تولید کند که اصلا پنجره خوب و عایق و استانداردی نباشد و یا بالعکس، ممکن است یک تولید کننده با پروفیل وینتک پنجره دوجداره استانداردی تولید کند که تمام خواسته های ما را از یک پنجره دوجداره برآورده سازد.
اگر یک شرکت تولید کننده پنجره upvc در بین مشتریان خود تبدیل به یک برند محبوب شود ، با توجه به شناختی که مشتریانش از آن برند دارند، دیگر به نوع پروفیل توجه نمی کنند و تنها یک پنجره دوجداره استاندارد از برند محبوب خود می خواهند. پروفیل وینتک و پروفیل ویستابست هر دو از برند های معروف در صنعت درب و پنجره upvc هستند هزینه خرید پنجره دوجداره ویستابست نسبت به پنجره دوجداره وینتک تقریبا ۲۵ تا ۳۰ درصد بیشتر می باشد. و این تنها بخاطر قیمت پروفیل ویستابست می باشد که قیمت بیشتری نسبت به پروفیل وینتک دارد. در الباقی متریال ساخت پنجره دوجداره نباید قیمت ها تغییر کنند جون لولا و دستگیره و یراق همان است که در پنجره ویستابست است استفاده می شود و شیشه دوجداره نیز اگر بخواهند از شیشه دوجداره خوب و استاندارد استفاده کنند ، دارای قیمت یکسان است در هر ۲ نوع از پنجره ها. اگر جایی دیدید که قیمت پنجره وینتک با ویستابست بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ درصد اختلاف داشته باشد حتما تغییراتی در کیفیت یراق آلات، شیشه دوجداره ،لاستیک های آب بندی و ضخامت گالوانیزه افتاده است.
نکات کلیدی در استفاده از پنجره upvc ویسنابست و پنجره upvc وینتک:
فرض را بر این می گیریم که در هر دوحالت پنجره به صورت استاندارد تولید شده باشد.

اگر به دنبال پنجره کشویی هستید ، پنجره کشویی وینتک با یراق آلات آلمانی بهترین گزینه و پیشنهاد می باشد. با توجه به ضخامت و پهنای پروفیل کشویی وینتک نسبت به ویستابست ، بهترین انتخاب پروفیل وینتک می باشد. پهنای نشیمن پنجره کشویی وینتک تقریبا ۱۱ سانت می باشد و پهنای نشیمن پروفیل ویسنابست تقریبا ۶ سانت می باشد.

اگر محل نصب پنجره دوجداره ویستابست شما در منطقه ای گرم و خشک است که تابش شدید آفتاب را بدنبال دارد، بهتر است از پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست استفاده نمایید..
اگر به دنبال یک پنجره خوب با هزینه کم هستید که انتظارات شما را در حد ممکن برآورده سازد می توانید پنجره دوجداره وینتک را انتخاب نمایید اما اگر به دنبال بهترین پنجره دوجداره هستید پنجره دوجداره ویسنابست را انتخاب نمایید.
پروفیل ویسنابست بست قیمت بیشتری نسبت به پروفیل وینتک دارد و مسلما این قیمت بیشتر نشان از کیفیت بهتر می باشد، اما پروفیل وینتک هم یک پروفیل خوب و ایده آل می باشد که جهت یک پنجره دوجداره با ابعاد استاندارد مناسب می باشد.
اگر پنجره شما ابعاد بزرگی دارد، بهتر است از پروفیل سری ۷ ویسنابست با مولین های استاتیکی استفاده نمایید، پروفیل مولین استاتیکی یک محصول منحصر به فرد ویستابست است که مقاومت پنجره را تا ۱۰ برابر بالا می برد . اما کلا پیشنهاد می گردد که در ابعاد بزرگ پنجره از پنجره آلومینومی استفاده شود.
در تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc پروفیل وینتک با توجه به پهنای بیشتر آن و در نتیجه پوشش بهتر فریم آهنی قدیمی پنجره ، مناسب تر می باشد و در اکثر مواقع پنجره وینتک پیشنهاد می گردد.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 247
:: بازدید سال : 492
:: بازدید کلی : 492